utorak, 20. lipnja 2017.

Turska serija Nauči me voljeti - sadržaj i epizode

Lejla je rastavljena majka malenog dječaka koju su okolnosti prisilile da živi u roditeljskom domu. Želi otići i svojem sinu pružiti bolji život budući da se ne slaže s pomajkom i braćom. U očaju odlučuje se udati za Hašmeta.

On je bogat i poznat biznismen, a ujedno i šarmantan. No ima i mračnu stranu, i kad ona na dan vjenčanja to napokon otkrije, u strahu za sinovu budućnost odluči pobjeći.

Alper, jedan od Hašmetovih zaposlenika, nehotice pomogne Lejli u bijegu. On se bori da sam othrani svoju kćer nakon prometne nesreće poslije koje je njegova žena završila u komi i u kojoj je smrtno stradao njegov brat.

Pročitaj još:
>> Serija Nauči me voljeti
>> Hit serija Nauči me voljeti
>> Nauči me voljeti - sadržaj i epizode
>> Serija Nauči me voljeti - sadržaj i epizoda
>> Nauči me voljeti
>> Epizode serije Nauči me voljeti
>> Sadržaj serije Nauči me voljeti
>> NOVATV: Nauči me voljeti
>> Ljubavna priča Nauči me voljeti
>> Turska serija Nauči me voljeti


Nema komentara:

Objavi komentar