nedjelja, 4. lipnja 2017.

Nova serija Bit ćeš moja - sadržaj i epizode

Nova TV donosi novu tursku uspješnicu 'Bit ćeš moja' s proslavljenim glumcima Burakom Özçivitom i Neslihan Atagül u glavnim ulogama.

Priča je to koja će nam pokazati da se stabilna ravnoteža u trenutku može promijeniti, da se klasne razlike mogu promijeniti u korist ili protiv uključenih, da nas sudbina uvijek tjera da dovršimo nedovršeno, no istodobno i da su nam oni koji su nam najbliže zapravo predaleko.

Pročitaj još:
>> Serija Bit ćeš moja
>> Hit serija Bit ćeš moja
>> Bit ćeš moja - sadržaj i epizode
>> Serija Bit ćeš moja - sadržaj i epizoda
>> Bit ćeš moja
>> Epizode serije Bit ćeš moja
>> Sadržaj serije Bit ćeš moja
>> Nova TV: Bit ćeš moja
>> Ljubavna priča Bit ćeš moja
>> Turska serija Bit ćeš moja


Nema komentara:

Objavi komentar