Nakon dugog perioda sjedenja dolazi blagdanska kupovina, a s njom je moguć i nedostatak ideja. Darivanje mora biti istinsko uživanje, ne samo za onoga tko prima nego i za onoga tko daruje, zato odvojite vremena za darivanje svojih najmilijih.
Dok neki hodaju izgubljeno po trgovačkim centrima, drugi imaju temeljito pripremljene bilješke.
Tipovi blagdanskih kupaca:
Kupci koji biraju prave poklone: Ove osobe troše puno vremena, novaca i snage prilikom izbora poklona. Njihov je cilj rasplakati osobu koja otvara poklon.
Rani kupci: Ovo su osobe koje kupuju svoje poklone na rasprodajama. Imaju popis i određen budžet te pokušavaju kupiti što više stvari sa svoga popisa. ...
Pročitaj još:
- Kupci koji trče u zadnji trenutak
- Spontani kupci
- Ne maštoviti kupci
- Sebični kupci
- Kupci koji ne znaju što žele
- Kupci koji 'proslijede dalje'
- Škrt kupci
- Kupci sa pogrešnim izborom
Nema komentara:
Objavi komentar